All Time Low

Hemma från min myskväll med M. Filmen var helt underbart bra, min och M favoritfilm just nu:)
Jag rekommenderar verkligen att ni skall gå och se den om ni älskar den typiska tjejfilmen, du kommer att älska den. Kathrine var helt jätte bra och gud allt var bra med filmen, nää den var verkligen värd att lägga 95 kronor på:) Vi såg av bra trairlers på andra bra filmer som vi skall gå och se framutöver :) Myspys på det!
Nä vilket leende jag fick på slutet, kunde inte sluta le det var så underbart romatiskt och fick bra en tanke i huvudet och det var du, usch önskade att du satt där med mig .. hihihi nä GÅ OCH SE DEN!

står inför ett dilemma känner jag och trivs inte med det.

Replay på min ipod idag blir All Time Low - Dear Maria !

Nu kallar min 90 säng på mig så
vi ses allesammans !


Kommentarer
Postat av: Björk

Den verkar as bra, frunderar på att se den. Om du tycker den var bra och rekommenderar den,så kan den ju inte vara hel fel eller? =)

2008-04-12 @ 16:46:36
URL: http://metrobloggen.se/bjoorkis
Postat av: Björk

haha gött! då ska jag nog se den någon dag(Y)
Ha en trevlig helg du med =)

2008-04-12 @ 18:46:38
URL: http://metrobloggen.se/bjoorkis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0