Äntligen hemma

Hej allesammans nu är jag äntligen hemma det har varit en ganska lång dag i skolan idag och ändå har jag bara haft tre lektioner, helt sjukt att man bara har tre lektioner och ändå slutar runt 5 tiden:S. Men skolan är soft och bra så det gör inte så mycket. Min sista lektion för dagen var speciellidrott och det var en väldigt intressant lektion om näringsfyslogi och kostlära. Det är då inget nytt för mig eftersom dessa föredrag har man hört ett x-antal gånger innan. Men det är alltid bra att få friska upp minnet lite.

Annars just nu sitter jag här hemma och väntar på att pappa skall komma hem eftersom vi skall åka till kärra och se lite handboll:) och sen blir det backa:) yeah. men men funderar på att äta något men har inte riktigt kommit på vad jag vill ha ännu?!, jag hade velat ha "runda potatisar" och typ hamburgare men då har vi naturligtvis inga hamburgare hemma. Så nu försöker jag tänka ut vad jag skall äta istället och det går sådär mega bra!. 

P.s roligt att få träffa sin kusin en snabbis idag, en översakning eftersom hon kom till skolan med sanna och hon var även med på speciellidrotten :)

P.s har shoppat idag yeah, lägger upp bilder senare ikväll
SEYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0