Booring is just the right word!

Tillbaka igen? skit tre inlägg på en dag, nä hur många inlägg är för mycket för en dag? hihi
Men fan det är ganska roligt det här med att blogga, jag trodde verkligen inte att jag skulle hålla ut så här länge som jag har gjort men jag gillar det verkligen :) och skall fortsätta tills den dag kommer då jag inte är intresserad längre :) ..

För att sammanfatta min Torsdag med ett ord så blir det BORING !
Har verkligen inte gjort ett piss idag och det stör mig eftersom jag hade bestämt att jag skulle vara typ klar med mitt historia arbete denna veckan men det ser inte ut att det skall bli så men helgen finns ju, men det är inte så himla roligt att sitta och plugga under helgen liksom. Men vem vet jag kanske kommer in i värsta skrivtempot vem vet? då kanske det är värt att plugga?!, men får väl se hur det blir med den saken:) ... Jag skall i allafall vara klar med den tills nästa vecka för annars blir jag besviken på mig själv ;), jag måste ju ligga före de andra eftersom jag skall utomlands den 15-22 maj och man vill ju inte jobba när man har semster liksom :P:) så skärp dig nu sofia och börja plugga ;) ..

aja blev ett lite för långt inlägg nu med men det är så roligt att skriva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0