Dear diary

Dear diary sitter nu i skolan och har min sista lektion för dagen äntligen för jag är verkligen svin trött och vill bara hem och sova och vila och äta hihi, nä gud vad det låter läskande och lockande. . snaaaart så... men två timmar kvar till dess.. Skall hinna plugga lite filosofi innan dagen tar slut, men det hinner jag säkert med:)..
Vem gillar måndagar egentligen?, men är aldrig utvilad när man kommer tillbaka till skolan efter helgen, men får kanske skylla mig själv, för att jag inte gick och lade mig fören klockan 2 halv tre i natt, men det är inte riktikt helt mitt fel, skyller lite på fredrik oxå :) ett låångt samtal som vanligt, lite psykolog och aggerations utbrott brlev det igår, haha that time of month sry fredrik , men jag vet att du kan ta det :)

Men får återgå till mitt analys arbete i pyskologin där vi skall analyser och komma fram till varför lisa-sara dröm om kurt-sunne betyder, lite roligt att lära sig att tyda drömmar och vidare.. så

vi ses väl snart ?! hihi...
PISS VÄDER FÖR ÖVRIGT, VART TOG SOLEN VÄGEN ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0