Down With Love

Det är just den filmen som går på kanal 5 just nu och det är den jag tittar på en fredagkväll som den här:)
Min dag har vart helt underbar, det började men shopping på morgonen där jag fick köpt min party dress till min födelsedag sedan, fick jag köpt födelsedagspresent till sötingen Emma som fyllde 18 igår:)
Sen efter min goa shoppingstund bar det av till skolan igen där jag skulle ha Spanska lektion och sedan prov:)
Spanskan gick bra och Nk provet hoppas jag på godkänt nu iallafall:), orka att man fick samma prov som sist, men kommer ju ihåg den del av frågorna, men ibland kan lärare vara lite knasiga:) men jag tycker om mina lärare i allafall:)
Efter provet fick jag träffat på en Emelie en stund och vi hade en trevlig pratstund som vanligt, hon följde snällt med mig till bussen och väntade där med mig, sååå snäll är du :) Sen väl hemma åt jag pasta och köttbollar mums, jag passade även på att städa och packa allt som jag skulle ta med mig till lägenheten jag bor i just nu:), helt underbart att bo inne istan, nära till allt:)

Sedan runt  halv sex kom david till mig:), vi hade en trevlig pratsstund och allt har äntligen löst sig nu:) vilket är bra:)

Men nu som sagt sitter jag i lägenheten och ser på film, mia kanske skulle höra av sig sen så fårse om man får träffa henne sen oxå:)

Längtar till söndag då jag skall ha min tradionella söndags mys med Malin (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0