en helt vandlig söndag

Nu är  jag tillbaka hemma igen efter en händelse rik lördag kväll. Den började hemma hos Julia och emma och slutade hemma hos Julia och Emma! Otroligt mysigt och trevligt hade vi, vi förfestade lite smått hemma och sen drog vi ner på stan och kollade läget, träffade på nya människor och sprang på lärare från skolan oxå ;) uhm, sen en film kändis, mer känd från ciao bella (huvudrolls killen) två gånger på en vecka har jag nu sprungit på honom, skit pommesfrit:P .. Haha. Hur har eran helg vart då?, som sagt min helg har inte kunnat bli bättre bara umgåtts med mina kära vänner och verkligen stomtrivs! ..
Snart om några timmar skall nog malin komma hit och vi skall ha bakisdag, se film, äta oss feta och va allmänt deg..  MYS:)
Sen på måndag är det dags för skola igen, varför kunde det inte vart lov snart igen?!
fast jag känner än som nog bara lääääääängtar tills måndag eftersom det är hennes 18 årsdag, så funderar faktiskt på att baka ngt och ta med till skolan :), hihi

Men nu skall jag se lite tv eller öva på körtest:)

Seee ya !
P.s jag längtar tills på tisdag/onsdag för då kommer min nya älsklings Ipod:) och att kusinen sebbe kommer hem ifrån usa med :) , han har man verkligen inte sett på evigheter :P


Kommentarer
Postat av: hanna

Fin blogg :) Hoppas allt är lungt? Ha en trevlig dag!

2008-04-06 @ 12:35:38
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0