Escape The Fate

Escape The Fate, hur gör jag det?, hur kommer jag från mitt öde, vad är mitt öde egentligen?!
jag vill veta mitt öde så jag kan ändra på det om det inte är det ''ödet'' jag vill ha, men hur gör jag det? Kan man det? Nej, jag får leva med ditt öde som jag får. Hoppas att det är öde där jag får leva lyckligt i alla mina dagar med dröm prinsen, som skall vara lång, brunett med bruna, gröna eller blå ögon, det spelar ingenroll. Bara det är drömprinsen jag lever lyckligt med:)
Haha men varför så seriöst tänkade just nu och varför just idag?, vad får mig att tänka i dessa banorna, jag tror det är filosofi lektionerna som får mig att börja tänka såhär seriöst igen.


Tack för ditt leende, det varmade hela mig,
Tack för dina smilegrupar, det fick mig att inse
Tack för du finns där, det betyder
Tack för att du får mig att må bra
Tack för att du får mig att le.
Tack för du är den du är
Tack för allt, du är helt underbar
Tack Tack Tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0