Facing up to you

Det är precis vad jag kommer att göram jag måste göra det, jag har bestämt mig för att jag göra det.
Jag vet inte hur eller vad jag skall säga men, jag kommer att göra det hur konstigt det än kommer att bli, men då har jag fått det gjort, jag kan gå vidare, kan lägga det bakom oss och allt kan gå tillbaka som det var innan. Då den tysta och ganska blyga sofia satt snällt och lyssnade och va en i mängden. .
När du kom så lyftes hela jag upp på ett sätt, jag blev inte en i mängden utan jag blev ja den jag är, den människan som jag så länge hade sökt. Jag blev alltså den jag är nu, den glada, pratglada och framåtriktade personen.. som för en gångs skull kunde göra sin röst hörd, den som vågade säga ifrån. Det har kommit så mycket gott men både ont, folk blivit sårade flera gånger om.. men kanske det har vart bra? kanske det har gjort oss till starkare människor? inte vet jag.
Men något är säkert, kommer aldrig att glömma!

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: tack så mycket :D

2008-04-23 @ 22:05:54
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0