Förlåt för dålig uppdatering

Hej och jag hoppas att ni förlåter mig för min dåliga uppdatering har haft så mycket att göra i helgen, träffat kompisar, vart i skolan på öppethus och igår vart jag på party :) Det roligaste på längre, verkligen skoj att få träffa alla igen, det är inte ofta man får göra det:)
Som sagt det var jätte roligt igår, kom hem till emma först där det var lite förkrök sen gick vi ner till gräsplätten där det var dags för att spela lite fyllebränboll och det gick väl bra? eller vad säger ni som sprang i högklackat? haha det fick verkligen inte så bra för mig att springa fastnade i gräset och nä det var jobbigt:) efter allt bränboll så gick vi in och dansade allt vad vi kunde:P:) nää det var verkligen en jätte rolig kväll och natt:)

Men nu skall jag plugga lite och så vi hörs senare , PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0