Good Morning

God morgon:)
och vilken god morgon det är? solen skiner återigen utanför mitt fönster och vilken trevlig syn, hoppas verkligen att det håller i sig nu:) Jag har inte så mycket att berätta idag heller, det kommer att bli en ganska lugn söndag skulle jag tro, eller det skall bli det!... Hoppas få träffa Malin idag senare på kväll för att ha vårat tredje veckan irad Sex and the city marathonet:). Hihihi..
Det ända jag kan säga mer idag att samtalet jag fick igår, fick mig att må så bra, jag tror det var vad jag behövde liksom, även fast samtalet kom väldigt lång ifrån (grekland) men tack:)

Nu skall jag ut och käka frukost ut på min soliga altan:)


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha nej.. Harry!

2008-04-20 @ 12:53:48
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0