Hörde jag rätt 20 grader i solen?

Jaa jag hörde och läst rätt :P hos oss är det ungefär 20 grader varmt på våran altan:) såå härligt säger jag bara :)
Man kan inte undgå önska att det var sommarlov och att det var mer än 20 grader varmt:) ..
idag skall jag inte göra så mycket, skall på middag och sedan utgång, jag har inte riktigt bestämt mig ännu :)
men det kommer bli en trevlig lördag vilket som :) ..
Men nu skall jag börja fixa allt tills ikväll,
skall även vara snäll och baka min underbart goa kladdkaka till mamma och pappa som skall ha gäster över idag :) så de skall få unna sig lite idag :)

aja uppdaterar senare under dagen eller ikväll :)

Pussar och ha en trevlig lördag och helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0