I hate u but I love u?!

Ja nu är det torsdag och solen skiner utanför mitt fönster, jag har precis kommit hem från skolan och stan, fick köpt min present till sofia nu hoppas att hon kommer att gilla den :).
Idag har det väl inte hänt så mycket, vart ganska slappt haft matte prov och sånt idag men det kändes ganska bra ändå, så får väl hoppas på minst G :) .. Igår när jag gick in på min eds fick jag se att linda min psykologi lärare hade rättat mitt Uppdrag och till min lycka fick jag se att jag hade fått MVG och om jag blev glad haha, var tvungen att direkt ringa till min kära mormor och berätta. Ni kanske undrar varför jag skulle ringa min mormor och berätta detta, men det är så att jag hade skrivit ett psykologi uppdrag om min Morfar som har sjukdomen Alzheimers. Så även hon blev oerhört stolt över mig :) .. Haha även min mamma och pappa blev stolta och som belöning tvingade jag dem att laga pankakor klockan 22.30 för att jag var hunrig och för att jag hade sug för pancakes a la grädde och sylt:P:)

Jag kommer idag eller senare under dagen skriva ett seriöst ämne, som jag tror det flesta kan relatera till någon gång :) eller åtminstånde tänkt något åt det hållet, men tänker inte avslöja det nu utan ni får checka in min blogg senare i kväll :)

Nu skall jag ut och sola och äta glass:D


Kommentarer
Postat av: Nea.

Åhh glass. Det var längesen. :)

Men vad säger du? Chokladboll eller negerboll?
Svara gärna i min blogg. :)

2008-04-17 @ 15:01:02
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0