Jag kan inte sova

Jag kan inte sova, jag kan inte sova, jag kan inte sova.
Jag tror mina grannar har party i lägenheter över mig och ljudet är inte speciellt lågt om man säger så:/ så får väl se när jah somnar idag, hoppas snart i allafall, eftersom jag skall till skolan imorgon. Skall nämligen jobba på skolans öppna hus och det skall blir roligt, vi får en rolig belöning oxå två biobiljeter och dem kommer inte mer lägligt heller. Eftersom det snart kommer många bra filmer, oh vad det skall kollas då:)
Någon som är på?
aja men det här var väl en liten kvälls uppdatering från mig, vem vet kanske det blir en till sen ifall jag inte kan somna?. Jag hoppas verkligen på att det blir tyst snart så jag är utvilad tills imorgon .
Föresten finns det inte någon lag/regel att det måste vara tyst efter en viss tid? isåfall har de passerat den nu, Aså de kan ha musik på fine, men det behöver väl inte ha så JÄVLA högt att alla i hela byggnaden hör eller ?
usch hör fyfan vilken låt de spelar, alldelse nyss var det metallica med Nothing else matter . USCH
Gillar att bo själv och ha eget men aså grannar och höga ljud nää när jag flyttar till mitt alldelse egna ställe skall jag ha ljudisolerade vägar så att man inte hör ett piss, Finns det ? om inte så måste jag fixa detta? eller så blir mitt första egna hem en villa? haha bor man i en villa är det i allafall inget sånt som stör än! Bor man i villa är det största i-landsproblemet att grannen eldar för mycket och att det stinker, så är det i allafall hemma hos oss, fast det är nog mer min mamma som klagar över det inte jag, det är inte så störande som ljud.
Var är mina öronproppar när jag behöver dem som mest?
fan måste åka hem och hämta dem imorgon aså, skall jag bo här så kanske jag måste?
eller skall jag skita i det?, kanske vore en bra terapi och behandling om jag skiter i det?
men orkar ni verkligen med en sofia som är ständigt irreterad för att hon inte kunnat sova ? tror inte det, ni hade inte stått ut. haha
Men aja nu skall jag försöka sova i allafall..
vi hörs och synes kanske imorgon vem vet?
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0