J'vla Mage!

Hej allesammans kom nyss från lundbystrand, fick se ett par roliga matcher och fick träffa de flesta av mina älsklingar vilket var grymt trevligt :) Men nu är jag hemma och skall väl snart äta och plugga natur eftersom jag skall ha omprov i genetik imorgon :/ usch natur inte mitt ämne som ni alla vet.. Fan har sådan huvudvärk just nu, kanske beror på vätske och matbrist?!
Ohh btw fick det nya gossip girl avsnittet idag så det blir väl att jag kolla på det nu med snart, älskar gossip :)

Blir även så jävla arg nu med, jag trodde att jag äntligen mådde bra och allt vad bra med magen och så men det verkar att komma tillbaka igen och jag orkar inte med det, kan det inte bli normalt igen, orkar inte må illa på morgonen varje dag, jag vill kunna äta en stadig frukost så jag slipper att gå hunrig all the time. nä usch fy och blä på magen säger ja bara!
ARG ARG ARG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0