Korpen nästa?

Heeej nu är jag äntligen hemma, jag har nog aldrig varit borta så här längre från datan och jag skall säga att jag har saknat den :), den är den ända för mig, eller vad säger du emelie? Data 4-life :)
Som sagt idag är det tisdag och det är fortfarande dödstisdagen, men idag slapp vi en lektion och det var engelskan och då passade vi (lotta louise och jag) på att sola på terassen, men sen fick lotta för sig att hon skulle åka och hämta sin data i en blomsteraffär så jag och lottisch pallade oss dit och sen tillbaka för att ha sista lektionen för dage, svenska:) Efter svenskan hade jag bestämt träff med emelie och vi blev sugna på glass så det blev en tripp in till stan där vi köpte glass och hängde på lejontrappan som alla de andra cooola kidsen gör :P efter ett tag orkade vi inte längre vara coola så vi tog hos in till stan gick en stund tills david ringde och berättade att fredrik skulle spela korpen match så, ja vi gör alltid som david säger så vi gick skiljda vägar ett tag och träffades senare på heden för att se Fredriks match, men tyvärr kom inte motståndarna så vi hade pallat hos ditt för inget? eller ? det blev allt en match mellan fredriks kropen lag och ett tjejkorpen lag :P men höjdens höjdpunkt var att få se fredrik springa :) .. haha måste upplevas:P:) sötis... nästa gång blir det nog davids korpen lag jag och emelie skall se :P eller hur? haha david måste ses springa oxå?:Phaha har någ aldrig sett den grabben springa ?:P
men men
nu lite tv, vi hörs och syns
p.s emelie tack för en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Björk

Tack själv för en mysig dag

2008-04-30 @ 15:33:30
URL: http://metrobloggen.se/bjoorkis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0