(L)

Det är lite konstigt väder idag men det är ändå fint väder:P:) Det är säkert den varmaste dagen idag men det blåser så passa mycket nu att det varma försvinner typ.. men jag har i allafall slutat skolan nu och sitter förtillfället på min balkong och solar + pluggar på de diverse sakerna, har hunnit göra klart tre av mina läxor/uppdrag som skall vara färdigt vilket är helt underbart. Idag efter skolan åkte jag & malin till lejontrappan där vi satt och myste med en varsin glass, glassigt va?:)
Men som sagt idag var det även engelska nationella och som tidigare sagt gick det bra och jag är väldigt nöjd:)
Snart skall vi ha muntliga och vi skall även ha matte nästa vecka alla nationella kommer på en och samma gång det är faktiskt lite stressand eller åtminstånde ångestframkalland hihi,

Tusan vad skall man äta till middag idag? skall man äte korvstroganof och ris ? hihi mums var grymt länge sedan så tror faktiskt att det blir de till middag:)

yeah idag skall jag få träffa Maria <3 <3

Men nu återgår jag till pluggandet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0