Måste få min ut min aggeration

Så därför blir bloggen min psykolog och terapi idag.
Jag vet inte men killar kan vara sådan skitstövlar ibland, de kan behandla en som skit, luft och vara helt total bäng ibland asså. Jag vet inte hur många gånger man har blivit sårad, ledsen och besviken på killar. Jag vet inte hur många gånger man har fått trösta sina vänner för att killen har sårat dem och behandlat dem som skit. Hur svårt skall det vara egentligen, varför skall vissa killar göra det så svårt och jobbigt. Kan ni inte bara se att det ni gör och håller på med sårar. Fast ni killar kanske tycker samma om oss tjejer vem vet?

Sen måste jag få ut någon aggeration över ett annat problem, nämligen falskhet, oäkta vänner osv.
Falskhet är nog det värsta jag vet, jag tål det inte, jag avböjer mig snabbt från dessa personer. Det finns så många  falskheter men mest vanligaste måste vara falskheten inom vännerkretsen. Man går från en annan vän till en annan och efter bara några dagar Älskar man plötsigt denna vännen, hon/han är den bästa som finns och allt är så himla bra och sen efter några veckor eller månader är det plötsligt än NY, sådan falskhet står jag inte ut med. Och den här glad och trevlig falskheten hatar jag med, att man kan stå och le och nu menar jag verkligen skit trevlig mot en person man verkligen hatar, sådan falskhet är så genomskinlig USCH.

Sedan hur kan tjejer bete sig så jävla omoget ibland, speciellt om det är bråk mellan någon av det olika parterna. då kan tjejer göra nästan vad som helst. ryktet går, trash talk på hög nivå från alla parterna, utfrysning you name it. Allt kan hända när tjejer bråkar.

sedan stör jag mig ännu mer på dessa jävla bitch blickarna man kan få på skolan, ute på stan och överallt. så typiskt tjejer att göra så. Nästa gång någon ger mig en blick skall jag fanemed ge dem en jävla stort leende tillbaka ! Jag går fan inte ner till deras nivå, usch inte min stil, jag är inte så omogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0