Musik & Kärlek

Ännu en tisdag har passerat och den värsta skoldagen är över. .
Imorgon är det studiedag för hos 2.or och 1.or, tack vare att våra snälla underbara treor skall ha projektredovisning..
så tack så mycket:) .. Idag hade jag lotta, louise och oskar en diskussion hur man skriver en bra blogg och hur man får många läsare.. Vi gav varandra tips och vi kom fram till en del bra saker.. Så skall väl testa dem och så om det blir en ökning i statistiken:), inte för att jag strävar efter många, eftersom jag skriver för mig själv, men är det så att "antal unika besökare" ökar så är väl det roligt och trevligt det med:)..

Dagens ämne är Musik och kärlek!
Jag är en stor musik älskare och gillar det mesta, men det som jag gillar mest är de där "kärleks låtarna" jag vet inte varför jag faller för de mest men det är väl för att jag kan relatera till dem, jag kan förstå dem, jag kan "lida" men dem, eftersom det själv har hänt mig. .

Det kan ju vara allt i från glada till sorgliga låtar.. Just nu kanske jag kan relatera till de mer deppiga kärlekslåtarna som beskriver hur dåligt och hur allt bara går fel och allt sånt, ni kanske har märkt det i bloggen? det finns en andledning till det oxå och det är kärleken, allt har liksom bara gått fel allt. . Jag trodde verkligen att jag skulle finna kärlek och trygghet, men en dag så vändes allt detta uppochner och det är nu raka motsatsen... Jag vet inte vems fel det är om det är mitt, hans eller det så kallade "triangeldramat" som var,  (ja det stämmer ganska bra in) .. allt jag kan säga är att jag är ledsen för både mig och dig för att i slut ändan blev det flesta sårade på ett stadium och så skall det inte vara. .. så hoppas att man kan gå vidare snart och sikta in sig på ett nytt mål, men just nu känns det ganska svårt, man har fortfarande hoppet uppe, eftersom man inte har fått något riktigt slut på det hela, man går fortfarande och väntar  ... och snälla jag vill inte vänta längre, jag vill gå vidare antingen med eller utan dig ..
så nu kanske ni förstår varför min blogg ibland består av deppiga eller kärleksfulla musiklåtar! det är för att de beskriver just exakt hur jag känner!

Kommentarer
Postat av: Björk

Vet inte riktigt om det är personen D som du syftar på? Men om det är det så, Förlåt!
Jag hoppas att allt kan lösa sig trots allt!

2008-04-16 @ 13:41:38
URL: http://metrobloggen.se/bjoorkis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0