My Own Cinderella Story

Det var en gång en liten tjej från torslanda  .... som letade efter sin egna cinderella story..  att kunna få leva lyckliga i alla sina dagar.. allas tjejers dröm ?!

Min saga är ännu inte skriven det finns många kapitel kvar i min bok och inget har vart speciellt lyckligt? inte i alla stunder i allafall. Jag tror det allra lyckligaste dagarna i mitt 17 åriga liv har varit, att vinna partille, europamästerskapet och sm x2 och middag med svenska landslaget helt oförglömligt! kommer aldrig att glömma det, typ lyckligaste dagen i mitt liv, går inte att beskriva och det samma är med EHF den känslan var helt underbar.. bara de som har upplevt det kan förstå mig.. Sen är det så klart mina älskade kompisar som har gjort en del kapitel i min bok lyckligt. Sen finns det ju de mindre lyckliga kapitlerna . . . , jag undrar hur kan man få happy endings? när kommer jag att få mitt?, jag vill ha det nu och speciellt med dig, jag orkar inte gå och undra att gå och vänta, jag klarar inte längre, snälla snälla ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0