My to'd list for tomorrow

Studiedag är lika med plugg och slapp dag !

[ ] Skriva klart historia uppdraget
[x] Plugga matte
[x] Städa rummet och övervåningen
[ ] köpa en födelsedags present till ub
[x] Ta en trip till solariöarna
[x] Läs igenom och ändra i filosofi uppdraget
[x] Göra klart de spanska uppgifter som inte är inskickade

Förlåt ifall jag har varit ner och deppig och verkat irreterad och så, det är absolut inte meningen det är bara en dålig vecka om man får säga så, det beror inte på någon av er utan mig. Jag hoppas att ni klarar att stå ut i en vecka:), så lovar jag att I'll be my self again ...

Kommentarer
Postat av: Björk

ööhm.. vetifan vad det heter^^, haha jag kan inte Torslanda :$ Men typ vid Willys, 21:an endhållplats.. Hornkamsgatan är Victorias hållplats coh Rrikas är lönnrunan
haha
säger det dig något??:)

2008-04-16 @ 19:26:37
URL: http://metrobloggen.se/bjoorkis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0