mys&handboll&mys

Denna helgen har det vara varit mys på schemat och vad mysigt det har varit, haha.. som sagt i fredas var det bio med malin och i lördas var det chill kväll hos mia och sleep over..
Under dagen har vi solat och sett på handboll och nu har jag varit hemma en stund och ätit och nu skall jag snart till malin för vi skall ha våran sex and the city kväll :) och sen tillbaka hem igen för att städa och kanske hinna plugga lite?!...

haha hade den sjukaste drömmen i natt, det roligaste var att jag drömde om fredrik och några andra killar från ettan, det handlade ngt om fotboll eller något minns inte rikigt men det hände så sjuka saker, sen det andra roliga var att det var FREDRIK som väckte mig ur denna dröm med sitt vanliga natt sms. ucsh men tack ändå för undrar vad som hade hänt om du inte hade väckt mig;) ...

Men nu skall ja gå och möta malin så vi hörs senare i kväll/natt

SEYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0