Ni kommer väl ihåg?

Hej allesammans..
Ni kommer väl ihåg att jag har godisförbjud?
tror ni att jag har klarat mig eller tror ni att jag har fallit tillbaka till mitt gamla godis spår?
Jag hoppas att ni tror på att jag har klart mig, för det har jag har inte ätit en godisbit sen jag lovade mig själv att inte äta godis:), det har varit svårt vissa stunder speciellt när man börja att känna suget efter något sött:) Igår hade jag ett sådant sug men vet ni vad jag käkade istället? Jo jag käkde naturens egna godis nämligen JORDGUBBAR:) och mums vad gott det var, okej inte lika goda som svenska men det var absolut inget fel på dem jag åt räckte gott och långt för mig:)
Den jobbigaste dagen kommer nog att bli idag, eftersom söndagar nu betyder Malin och Sofia time då vi äter godis och allt gott samtidigt som vi har sex and city marathon:)
Alltså idag kommer det att bli jobbigt, men jag har fått med mig malin på att käka fruktsallad idag så det kanske kommer att gå galant i allafall, vi får hoppas på det :)

Men nu skall jag fixa mig lite, kan ju inte se helt mongo ut när man får gäster hit:P:)
Vi hörs senare med uppdatering hur det gick :) klarade jag det eller inte ? det återstår att se. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0