Överskrift?

NU äntligen hemma från skolan och klockan är 17.44, puuuh vilken lång skoldag men ändå så få lektioner, det är den låååånga rasten vi har som förstör allt:) hade vi fått slippa den hade vi vart hemma mycket tidigare och då hade vi kunnat få ligga hemma och sola på ens altan. Idag måste det ha vart den varmaste vår dagen? om inte så var det vid vår skola i allafall:). Visserligen har det varit en lång skoldag men gud så underbart  mysigt har det varit, nästan alla elever är ut och sitter vid vår altan/trappa och solar umgås och äter glass:) gud så underbart!!!
Jag har kommit på att jag är en vår och sommar människa, vintern nää inte riktigt min grej!
Man ser i skolan att det börjar bli varmt för idag åkte det visst fram ett par shorts hos killarna :P sexigt värre ?! njja inte riktigt, dessa håriga ben aså ;) .. hihi ..

Funderar på att käka snart men vet inte riktigt vad jag vill ha :) har ni något förslag?
 menmen, skall dra mig utåt nu:) vi hörs senare !

image25
en liten mini sofia på höööööööög nivå!


Kommentarer
Postat av: Emelie

aaaah guuud så söt

2008-04-21 @ 22:16:50
URL: http://metrobloggen.se/bjoorkis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0