Plugg igen

Hej nu är jag tillbaka igen efter shopping och lite plugg eller jag pluggar fortfarande men jag har tagit en liten paus från det, behöver kommer in på andra tankar för ett tag och vad är inte bättre än att blogga? Ni kanske undrar vad jag pluggar på? Jo jag pluggar på specialidrott där jag skall skriva ett arbete om idrottskador, det är inte så svårt eftersom idrott är ett av mina specialämnen kan det mesta så det går snabbt att skriva, men man behöver ändå ta lite pauser emellan. Men som sagt jag har inte alls mycket kvar vilket är bra eftersom nu denna veckan har jag så mycket annat som måste vara klart och inlämnat typ, så bra att få ett arbete undangjort så man kan koncentrerar sig på dem :) Veckan som kommer även bli den kortaste i skolan eftersom vi bara går mån-onsdag då det är valborg:) och inom skolvärlden betyder det LOV dagar :D sååå skönt..
så man hinner plugga och träffa älsklingarna och allt:)

Men som sagt nu är min lilla paus över så skall göra klart arbetet och sen kanske jag kommer med en till uppdatering:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0