RIK-YSTAD , Lisebergshallen 19.00 BE THERE!

Heej allesammans, tillbaka från skolan, har ätit och hunnit att fixa i ordningen, skall snart ta bussen in till stan igen för att kolla RIK-YSTAD med mina kära vänner =). Men jag hinner snabbt med att blogga lite känner jag :P
Det är med att åka buss är nog det jobbigaste och härligaste på hela dagen egentligen :P
Men får tid att tänka och slappna av, kanske till och med att man hinner plugga lite?
Men ibland kan det även var jobbigt att åka.
För mig så tar det sin lilla tid att ta sig in till stan och resan blir inte bättre av att små barn skall åka med bussen oxå, men det kanske absolut jobbigaste är personer med hög ljud musik, och de som spelar musik genom sina fuckin' mobiler så alla hör deras pain in the ass fuckin music all the way home, näää usch för krupp på dessa irreterade person har bara lust att aaaa, jag tror ni vet..
men nu skall jag palla mig ner till min busshållplats Änghagen och ta 25.an ända intill stan, så vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0