SM-finalerna i Hockeyn!

Hockey Hockey Hockey, fan det tar ju upp en del av min tv tid, ingen criminal minds i torsdas och idag ingen csi fan :P vad skall jag nu göra ?! Får väl kolla på hockeyn och ägna tid att vara lite social på internet samtidigt.. Kom även nyss hem från solariöarna och det var helt underbart vad vädret var fint, fick allt lite färg idag :)
Imorgon är det återigen skola och det är döds tisdagen, hatar verkligen skoltisdagar, sämsta lektionerna och den längsta dagen typ och så natur , oh vad jag hatar naturen aså, usch vill inte ha natur mer men det är ett måste i sam-sam:/, förstår inte varför.

Fan vad sur jag blev på min kusin idag, han lurade mig att han hade glömt att köpa min ipod och vad sur och besviken jag blev, men sen när jag loggade in igen efter skolan så sa han att det var ett skämt och då blev jag åter glad igen :). haha men handboll onsdag är någon på?`:)
Kärra-skånela elitseriekval?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0