Solen skinner fortfarande

uppdatering från sjukisen kommer här ..
Kan ni tänka er solen skiner fortfarande och så underbart (am lovin' it)
Mia ringde imorse och satt hon oxå var sjuk, men frågade om jag snabbt ville komma in till stan och ta en fika eftersom hon och både jag hade något viktigt att berätta, så jag tog min sjuka kropp och satte mig på bussen som tog mig till kungsport där min raring satt och väntade.. vi gick till franks och beställde en brownie och glass och tog med dem ut i solen där vi satt och pratade i någon timma, sen kände jag att det var dags att åka hem sen eftersom jag är halvt sjuk.. men ialf det var helt underbart skönt i solen, tror till och med att jag fick lite färg i ansiktet vilket är ett stort plus hos mig! .. Oh btw fan vad jag längtar efter sommaren just nu, tänk äta glass, bada och sola varenda dag om vädret tillåter detta, men vet ju aldrig med det svenska vädert, men man får alltid hoppas:)

(Oj fick nyss reda på att jag fick VG på min historiska analys, besvikelse ?! nää inte riktigt är nöjd med vg men mvg hade vart ett plus, får väl satsa på uppdraget i stället då:) något som jag håller på med just nu, ja ni hörde rätt jag har kommit igång med skrivandet igen och tack gode gud för det, det kanske betyder att jag blir färdig denna veckan i allafall som planerat, så jag kan koncentrara mig på alla de andra uppgifterna jag måste bli färdig med innan jag drar till kreta ..)

Oprpå något helt annat så HUR FAN KOMMER JAG ATT KLARA ENGELSKA NATIONELLA OCH PSY PROVET DAGEN EFTER MIN FÖDELSEDAG? haha menmen kommer nog att klara det iallafall :P:) 

Men nu skall jag återgå till mitt skrivande av det Amerikanska inbördeskriget!  
P.s dagens låt som var på replay hela dagen är
Davids favorit band Dead By April med Falling Behind, så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0