SOLSKEN

Åter en dag med solsken och varme, nu går det inte att mist ta att det är vår! Är inte vår och sommaren de absolut bästa årstiderna? Jag älskar sol och värme så för mig är det de absolut bästa årstiderna:D
Jag blir så pigg och glad av all värme och sol så jag vet inte vad hur jag skall göra mig av med all överskotts energi jag har. Åter tillbaka till det vanliga livet.
Det är torsdag för dem som inte visste det och på dagens skol schema stod det matte och filosofi. Jag gick på matten men skippade filosofi, fast fick närvaro eftersom jag fick lov att skippa eftersom jag hade kommit igång så mycket med mitt uppdrag så fick ja en belöning att få åka hem och arbeta i stället och då blev jag väldigt glad.
Påvägen hem från skolan bestämde jag mig snabbt för att stanna på torget och sola en stund, sedan nu väl hemma sitter jag framför datan och bloggar, pluggar och gör upp planer inför helgen :) .
En så länge ser den ut så här;
Fredag = Bio med malin
Lördag = chill kväll hos mia<3
Söndag= öppen för förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0