Stan nu igen?

Nä vete tusan hur många gånger jag vart i stan denna veckan, ett x-antal gånger i alla fall. Det börjar att bli lite tjötigt att åka samma väg samma dag. Men väl inne i stan är det alltid lika trevligt.
Idag var det Malin som fick glädjen att få mig som shoppings kompis, hon ringde och väckte mig från min skönhetssömn och frågade om jag skulle hänga med in och den jag är så kan jag inte säga nej så pallar mig hur sängen går direkt in i duschen, äter frukost och en timma efter den abruta uppvaknadet så satt jag på bussen påväg in till stan för att hjälpa sötnosen att hitta en studentklänning och som vi letade och tills slut hittade vi en som båda tyckte om och den blev det :)  (så himla söt kommer du att bli i den klänningen gumman) Sen efter stan bestämde jag för mig att ta mammas cykel och cykla till min älskade morfar som jag inte har träffat på en månad typ,
Vad jag har saknat honom, han lyste upp min dag, du vet inte hur mycket jag älskar dig Morfar! Fan när jag blir stor skall jag hitta en botemedel som skall bota Alzheimers!

Men nu snart skall jag bege mig till mitt andra hem kärra och få träffa min babe Mia, vi skall ha lite chillkväll.

image21image22


Shorty & Lillen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0