Svenska Delprov B

Äntligen har jag sista lektionen för dagen och det är med ett av favorit ämnet och med en av favorit läraren Rikard.
Vi håller på att gå igenom olika beskrivningar av återkommande uppgiftstyper och det är ganska intressant eftersom det är bra att veta till Nationella sen!

Det återigen en helt underbara dag, sitter här i klassrummet och tittar ut genom fönstret sammtidigt som jag lyssnar på rikard och bloggar. Funderar faktiskt att ta en promernad när jag kommer hem eller ta med morfar ut på en promernad, vet inte riktigt när han var ute sist?!, har fan inte träffat han på flera veckor nu känns det som, och jag vet inte hur jag känner, är det dåligt, eller bra? Jag saknar han grymt mycket samtidigt som jag tycker de är grymt svårt att träffa honom när han är såpass sjuk som han är. Men kommer jag inte ångra detta sen, att jag inte spenderade mer tid än vad jag gjorde?. Fast dessa tankarna är ganska vanligt när sådant inträffar och alla går igenom det, det spelar ingenroll hur ofta man träffade personen man kommer alltid att tycka att tiden var inte tid nog och det är exakt vad kommer att tycka och tänka när det väl händer, men som tur är kommer jag ha vänner som stöttar mig och hjälper mig och det kommer jag verkligen att uppskatta!

Men nu skall jag återgå till den mer duktiga eleven som inte sitter här och msn.ar och är ointresserad  :)

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0