Time to grow up. Time to let go. Time

Kan den här ''veckan'' blivit bättre gällande vårt vår väder? Det har vart så härligt att kunna gå ut och sätta sig och sola på rasten, det finns inget bättre och att sitta där med en glass i handen är bara ännu bättre.
Idag tror jag att det satt en del spända och nervösa 2.or runt om i Sverige, jag var en av dem i allafall. För er som inte visste eller hade det så var det Svenska Nationella skrift, det var en 5 timmars skrivning och det vara faktiskt en del som satt hela fem timmar och skrev, jag var inte en av dem. Jag var klar efter en timma och 50 minuter typ. Jag vet inte riktigt hur det gick men det kändes bra och det räcker för mig. Efter nationella så satte jag mig med min underbara vän Malin och pratade och lekt på photoshop, (tack så mycket malin, för hjälpen) sen gick vi ner till skolans terass och satte oss och solade en stund sen bar det upp igen eftersom hon skulle byta plats med de andra från studentkommiten (de sålde bal och studentfest biljeter). Sen var det dags för Malin att ha lektion så då gick jag och lotta (som äntligen hade blivit färdig med uppsatsen) ner till terassen igen och där satt jag/vi i två timmar. Min nyfunna vän Emelie kom oxå efter stund och vi hade en trevlig pratsstund om det mesta, det är så skönt att vi kan prata med varandra nu, hade inte orkat att ha ett ''triangeldrama'' så mycket längre tid till. Det var bara en frågan vem av oss som skulle ta kontakten och tackar för att du tog första steget och kolla nu har allt löst sig:) Emelie och jag satt på terassen ett bra tag för att vi väntade på att vår sista lektion skulle börja (specielidrott)..

Efterskolan så besökta jag min kära farmor och farfar, länge sedan man fick träffa dem:)
och nu har jag hamnat i min säng där jag ligger och pluggar naturvetenskap!
skall ha prov imorgon så ni får önska mig lycka till :)

 


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-23 @ 18:59:00
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Julia

Oj, söta pojkar ;) Jo, jag laddade ner Gossip från Tvtorrents. Men man måste vara medlem där :/ Jag har ej kvar avsnittet heller. Men jag tror nog att det kommer upp på piratebay snart :)

2008-04-23 @ 19:12:47
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0