Vår Väder, and I am lovin' it

Solen skiner, fåglarna kvittrar, blommorna blommar och jag sitter här med en glass i min hand kan det blir bättre?
Idag känner jag att våren är påväg, det finns hopp i allafall.
En riktigt härlig dag har min torsdag varit, först skola och sen mys med min underbaring Maria.
Vi skulle ta en fika på condoco och vi hittade en plats på uteserveringen också, nä en heeelt underbar dag!
NU skall jag snart gå ut och möta en kompis och hämta lite grejer inför helgen och sen skall jag åka till torget för att köpa mig en stor godispåse som jag skall sitta och mumsa i mig:).
Tack vare solen är jag även på ett helt underbart humör idag oxå, solen gör allt..
Gått deprimerad hela vintern till en solstråle men leendet på läpparna, nä greeeat!

Min kväll ser såhär för tillfället
Mys framför tvn,
plugg med min historiskafilmanalys
(telefon psykologi samtal kanske jag hinner klämma in men det är tvek ;) ) .
sovtajm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0