Vem sa att jag inte kunde laga mat?

Ja vem sa det? Inte var det jag inte, för jag är grym på att laga mat har jag själv kommit fram till och jag vet att det är några där hemma som kan hålla med mig :) Just nu håller jag på med att laga gourme middag till mig själv,
nä nu skojade jag bara med er, lagar som sagt korvstroganof med ris :) jag började precis, fixade nyss med riset och snart är det korvens tur haha, det skall bli riktigt gott att äta mitt egna recept på korvstroganof, ingen kan laga dem som ja:)

Föresten snart är det valborg och vad skall hitta på?, skriv gärna en kommentar på de:)
Jag har inte riktigt bestämt vad jag skall hitta på ännu men det låtar mot att jag skall träffa mia och en massa andra:) hoppas på en lyckad valborg iår med sol, gladaminner och allt :) ärligt så minns jag inte ens vad jag gjorde förra valborgen :S helt sjukt men jag minns verkligen inte. Jag har väldigt dåligt långtidsminne har jag märkt:S:P haha men så kan det bli ibland, får väl hoppas att jag kommer ihåg vad jag gör denna valborg i stället:).
Men aja nu skall jag fixa med korven så brb (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0