www.mtv.com

Tillbaka igen men mitt vardagliga nattinlägg..
Jag har ju som sagt redan berättat hur min dag har varit och min kväll har sett ut detsamma.
Slappt och mycket pluggande, ( på en fredag?) ja ni hörde rätt jag har pluggat sen klockan 15.00 idag.. haha och vad långt jag har kommit har bara en fråga kvar och analys det ni :P, tror mina klasskamrater blir lite avundsjuk just nu i allafall :P:) eller så blir jag förklarad som klassens plugg apa :P men so be it :P jag har i allafall inget att plugga på det närmaste veckorna :P:) så in your face kanske?:P hihi skrattar sist skrattar bäst ;)..
nä skämt och sido mina underbara klasskamrater.. finns säkert någon som är värre än jag där ute i världen :)

Jag har inte bara pluggat jag har snackat mycket på msn idag, lärt känna en ny kompis om man kan kalla det så:)
trevligt, trevligt :)..

men nu skall jag söka mig in på www.mtv.com/ och klicka mig vidare till the hills, min favo realityserie :D

Så sov gott alla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0