xoxo

Det är så härligt när solen skiner och klockan är ju nu halv 8 och solen lyser fortfarande:) Jag har hunnit att göra det jag skrev förut :P:) nu återstår baara att plugga natur och lite idrottskunskap :) och kanske om jag hinner skall jag börja med den nya filosofi uppgiften som skall vara inlämnad om några veckor eller så:)
Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva idag för det har inte hänt så mycket, inget roligt sådär i allafall..
Det ända som jag kanske skall nämna är att min vän Emma fyller 18 idag och så klart önskar vi henne en underbara födelsedag:)

Sen vill jag även säga grattis till Therese som tog körkortet idag :) hon är den första av mina närmaste vänner som har tagit körkortet :) så ett stort grattis på de ..

Jajust det jag har sett gossip avsnittet och oj vad bra det var:)
ni måste se de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0