. . . . . . .

Blogg upphåll under helger är verkligen perfekta man får längta eftersin blogg och man får tid för annat än bara data. Har tänkt på en sak, det här med datorer, förut hänge jag alltid fram datan och chattade och bloggade och bara strosade runt på internet, men inte nu längre det kan gå flera timmar och ibland dagar innan jag hänger framför datan, och använder skolan i datan och så men det är ju skola så de räknas inte in, ja menar på fritiden .. är det någon som känner igen sig? Är det någon som är inne i någon sådan fas just nu, där ni bara hänger framför datan?

Jag undrar varför jag slutade göra de, mest nog för att jag har träffat några sådana underbara vänner och att ja bara vill umgås med dem i stället för att hänga framför datan och chattade med dem, är de inte bättre i stället att vara med dem?

Min helg har verkligen varit en sådan kväll där ja nästan har fått hängt med alla mina riktiga favoriter, de fattades några! Vi har umgåtts snackat käkat mat tillsammas och festat tillsammans en riktigt underbar helg!.. Jag uppskattade fredagen väldigt mycket, riktigt go mat, (tack maria) riktigt go skratt och prat, har aldrig mått så här bra på länge, även fast ja fick så ont i magen av allt skratt från hildas skämt på sin blogg, vi måste varit mega övertrötta för så roligt var inte youtube inklippet egentligen, men gud som vi skrattade !

Min lördag däremot började mkt bra, upptidigt vid 10 för att börja plugga tillsammans med pappa som hade lovat mig att hjälpa mig med mitt pluggande och långt kom vi, gjort färdigt stencilen för kaptitel 8 och ngr frågor kvar på 7 och halva företag b uppdraget färdigt, riktigt bra, tack så jätte mycket pappa, Love u ! Senare på kvällen var de bara att bege sig av till kärra igen för att byta om hemma hos mia, (vilket tog en timma om inte mer bara för att bestämma oss för vad vi skulle ha på oss, haha, är vi inte för knäppa egentligen?) Efter många kläddbyten var vi äntligen färdiga och vi gick till mysan och innan dess mötte vi upp bobby oxå (sofia holmberg) en riktigt härlig kväll hos mysan, tack så mycket ! galet go människor var där =), haha ... kolla in face för bilder ;)

för er som ville veta hur det går med filmerna kan ja uppdatera om att!
Jag har äntligen hittat dem på pappas data och de var planerat att de skulle vara inlagda idag men när ja skulle kolla på filmerna så upptäckte ja att ljudet saknades och var är de för mening utan ljudet egentligen? Men skulle testa och föra över dem till min data och se om de funkade där men hittade inte mitt usb och orkade inte leta järnet heller men imorgon i promise jag skall göra allt för att få  det att funka , för JSM filmerna är så klockrena för er som var present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0