finally !

Tänkte bara berätta för er att jag har äntligen beställt min kläningar och de är förhoppningsvis snart påväg hem till mig, jag kan inte vänta tills jag äntligen får testa dem och springa runt och leka prinsessa i mina nya kläder, ja är verkligen så kär i dem .. Vill bara att det skall bli nyår så jag kan ha på mig mina nya klänning!

Idag vart det skolan, tre lektioner och ett dokters besök hann jag med, riktígt läskigt och obehagligt men välbehövligt besök, jag hoppas verkligen nu att tabletterna kommer att hjälpa mig, måste bara ha tålamod! Vi hade träning och det gick bra, de var nog bra för mig att ja fick röra mig lite.. Sverige vann förövrigt mot österike med 24-12 eller ngt tror ja slutresultatet blev..  har inte riktigt koll eftersom jag och pappa satt och gjorde lite läxor vid slut minuterna där.. vi han göra en del men de är några uppgifter kvar på båda stencilerna..

Nämen nu läggdags, skola imorgon faktiskt.. tänkte skicka in mitt uppdrag i grafisk då eftersom jag är klar, skall bara skriva min lilla bild analys så är ja klar.. efter det tänkte ja skriva lite mer på mitt svC uppdrag som skall in efter jul men vill få de klart så ja bara kan koncentera mig på de svåraste ämnet just nu, företagsekonomi a-b kursen, ngt ja hatar är att vi läser båda kurserna på samma gång :( man blandar ihop allt, speciellt alla jävla stenciler vi får och deadlines!

 Äntligen är dem mina!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Åh dom var jätte fina hjärtat :)

2008-12-05 @ 14:56:15
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0