Kändisbilden va ;)


Läste att just en kommentar där de stod att jag skulle lägga ut ''kändisbilden'' och här kommer den..
Sofia (jag), Jonas ''aka Kim'' Bane, josefin och markus, vet inte vad han heter i verkligenheten men i Andra Avenyn heter han i allafall Markus!

Jag tänker uppdatera mer om helgen och JSM imorgon.. Just nu har ja en sådan fruktansvärt mensvärk, kan knappt stå, sitta eller ligga.. inget ens den klassiska fosterställningen funkar längre, tabletter hjälper inte någonstans, hjälp vad FAN SKALL JA TA VÄGEN!

Vanligt fall skulle ja aldrig nämna min lingonvecka men denna gången är det så sjukt! SÅ sjukt ont har ja! och ändå har ja en högsmärt gräns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0