Lucia, Radmilas 18 årsdag och födelsedagsfirande allt på samma gång!



Det är lucia och jag bär svart, det inte bara lucia det är även Radmilas 18 års dag och det skall firas så mycket som det bara går att fira! i denna tid väntar ja på att bussen skall komma så jag kan bege mig men det är en stund kvar. men vill inte hänga mer här nu, skall göra mig helt klart så ja slipper stressa för att se mig springa i klackskor till bussen lär inte bli nog hit speciellt nu när det är minusgrader ut och kallt och halt som attans nej tack vill inte ramla och skada mig nu när ja är inne i en bra kurva och form i handbollen nej nej nej tack!
men nu skall ja bege mig och göra staden osäker! vi ses eller hörs ute på stan de återstår att se..

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack <3

2008-12-14 @ 19:48:45
URL: http://negermia.blogg.se/
Postat av: juliacw

Gud vad fin klänning :)

2008-12-19 @ 13:35:00
URL: http://www.metrobloggen.se/juliacw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0