Ny spännande blogg

Skrev alldelse nyss i min blogg (se nedstånde inlägg) men kom på en sak för att spice upp min blogg lite...

Jag kommer att ha dagens låt, inte bara att jag skriver namnet utan ett youtube klipp skall laddas upp, musik väljs ut efter hur jag mår. När jag lyssnar på musik tänker jag väldigt annorlunda ja hör inte bara låten jag lyssnar hellere mer på texten och sätter mig in i musik, jag hittar säker som förknippar med mig och mina känslor för dagen eller för veckan väldigt olikt från dag till dag eller från vecka till vecka, men ni kommer enkelt och snabbt förstå hur ja känner mig och mår! och självklart kanske random musik med kommer att läggas upp, allt är faktiskt inte bara efter känslor .. musiken får mig att skratta, gråta, att vilja dansa, att vilja skrika rakt ut eller brista ut i sång.. men ni har chansen nu för ett tag framöver att få lära känna mig mer genom min musik, låter inte det som en bra ide?

Btw funderar på att designa om bloggen och skulle behöva din hjälp Carro :)

Kommentarer
Postat av: carrii

I can help you :)

2008-12-08 @ 09:22:29
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0