Tillslut brister det faktiskt!

Ännu en dag har gått och värk i kroppen kan jag nog inte leva utan verkar det som, skall de aldrig ta slut? Förhoppninsvis får jag en mycket bättre dag imorgon. Trodde faktiskt att jag skulle bryta ihop idag i skolan, det var nära i allafall.. kämpade in i det sista men till slut orkade ja inte mer och tog bilen och körde halvgråtandes hem och drogade ned mig tills ja inte kände någon smärta mer, tog mitt varma go täcke och lade mig i soffan och halv sov medans ja kollade på ett avsnitt av bones.. Sedan dess har ja legat i soffan och bara sett tv..

Runt sex tiden blev det handbolls tittande på tv då det ''leendet landslaget'' skulle spela em, det blev en skit match för sverige och då menar ja verkligen skit match, det ända som de gjorde bra var försvaret men framåt vad höll ni på med tjejor.. det blev lika, så bättre det än förlust mot ett sådan skit lag som vitryssland.. skärpning tills nästa match hoppas ja på!

Nu är det snart läggdags för mig, men skall först gör två veckor planeringar, där ja planerar in vad som måste göras.. så ja får lite struktur över mitt pluggande,, De är ju faktiskt snart om två och en halv vecka jullov som verkligen är varmt välkommande från min del! SÅ mycket trevligt kommer att hända i dec.. jullov, umgås med alla älsklingarna, julafton, nyår och vila!

Kommentarer
Postat av: Hildeby

Min äslklings gumma tycker synd om dig, men du ska se att det blir bättre <3 saknade dig på träningen

2008-12-03 @ 19:32:46
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0