Britney Spears

Började skolan runt halv nio idag och slutar inte förren halv 5 och jag är redan helt slut, vill bara hem och sova och tagga inför matchen ikväll.. Har bestämt mig för att göra en livsmatch och då måste ja vara riktigt taggad och utvilad! så funderar på att dra mig men det kan jag inte heller göra, har viktiga lektioner kvar så måste faktiskt stanna även fast jag inte orkar eller har lust, skolan är ett måste helt enkelt.. men man märker att man väljer sina lektioner i trean. Har ju ändå varit här sen halv 9 och har fått gjort en del exempel arbetat i kapp mig i företag A så nu ligger jag enligt planering och de samma i B, nu återstår bara de sista kapitlerna och övningarna och uppdragen som skall in nu innan jul .. efter tre timmars plugg tog ja en välförstjänt paus, satte mig själv i ett hörn såg på Britney: For the record som visas på mtv.com hade velat se den i lördas men hade ju annat för mig då, så läste jag på kenzas blogg att hon hade sett den på mtv och självklart var det bara för mig att klicka mig in på sidan och stänga av hjärnan för en stund och bara se en sådan helt underbart bra dockumenter av Britney, helt sjukt bra var den. Ni skall verkligen kolla in den.. ni kommer att bli beröd och verkligen förstå henne!

http://www.mtv.com/ontv/dyn/britney_spears_for_the_record/series.jhtml varsågod här har ni länken oxå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipset gumman,den ska jag se ikv=)

2008-12-09 @ 17:38:44
URL: http://negermia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0