Snabbt och kort sammanfattning

I helgen var det som sagt JSM, vad finns det egentligen att säga? Vi är vidare till steg fyra och det sammanfattar allt kansket snabbt :) Vi hade de roligt hela helgen, skratt och mycket bra och dålig handbollsspelades.. roligt att andra fick matchenslirare tröjan, tänker på lollo och steffi, ni var verkligen värda tröjan ;).. Hilda och bella var värda sin tröja med:) men tror aldrig ja har sett de två andra fått sådana tröjor så är glad för er skull mina älsklingar:)

Igår var det träning och väldigt mycket magont på schemat idag är det skola och fortfarande väldigt mycket magont.. fast inte som igår som tur är men det är nära.. som tur är så har ja inte längre så ont i min nacke och axel, mycket nog tack vare massage som ja fick igår!

Idag skall ja köpa klänningen orkar inte vänta längre den skall bli min !

Nu skall ja ha svenska lektion och måste få gjort klart min uppdrag!
så hörs senare ?!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0