Sammanfattning med hjälp av bilder

Radmilas födelsedag blev allt mer än lyckad =) helt god och fantasiskt god mat och välkomms drink! Radmila är en fantastisk tjej alltid go och glad och snäll mot alla, det var riktigt roligt att se henne så glad igår, verkligen på top var hon=). För mig blev det inte så många bilder under kvällen men några blev det faktiskt!


Några av mina bilder som ja tog kolla in facebook för mer, eller inte från mig men för dem andra som var där ;) limon som ni ser fick radmilia i födelsedagspresent av hennes tjejer i ''deras gäng'' märktes att hon var glad :) Ja kom hem runt 20 i 2 och somnade direkt, fast vaknade lika snabbt som ja somnade det var hemskt, mådde så illa trodde verkligen att jag skulle spy, sprang upp mot toan och stod hulkande över men inget hände, eller ja ''spydde'' men inget kom och är överlycklig för de, hatar att spy och vem gör inte det egenligen ? usch gick sedan och lade mig och somnade igen, nu när ja tänker efter det kändes som om att ja drömde mig, de gjorde ja inte men en konstig känsla var det i allafall och vet inte vad den kom ifrån, pappa frågade du har väl inte druckit för mkt? de hade ja verkligen inte så de var inte anledningen? men kanske de är för att magen har krånglat som vanligt igen? ni som känner mig vet hur min mage är liksom .. fast har ingen lust att älta de mer nu ..

Radmila tack för en underbar kväll hoppas din födelsedag var helt underbart bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

hej. jag hör av mig så fort jag vet något.

2008-12-17 @ 14:46:56
URL: http://nonebullshit.blogg.se/
Postat av: Hilda

saknar dig också massa redan gumman :) !

2008-12-19 @ 23:07:50
URL: http://emmiluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0