utslagen och dödstrött!

Jag är helt utslagen och alldelse för trött för att skriva  men dagens låt kommer upp i allafall några timmar försent om man tänker att det är faktiskt en helt ny dag om bara 30 minuter! Vi spelade match idag och vi vann och ja var inne i en väldigt bra form framåt men i försvaret måste jag verkligen bli bättre, men är så osäker för en viss anledníng och varför borde jag, var faktiskt riktigt bra i försvaret en gång i tiden men de försvann bort och ja vill att de skall komma tillbaka, men det är ju bara ja och ingen annan som kan göra den förändring, men jag skall bättre mig ! 

Dagens låt - Bethany Joy Galeotti~Haley James Scott **feel this**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0