23.47

Jag ligger här i min säng och klockan är nu 23.47 och jag kan inte somna. Det ända jag vill göra är att somna och få sova men det går helt enkelt inte, så får göra ngt annat tills tröttheten faller sig in igen.
Jag tror en andledning till varför jag inte kan somna var att jag råkade somna framför tv för någon timma sen, det var knappt 10 minuter men det kanske räckte för mig. 
Det här med powernapp är ngt konstig att man kan vakna upp och bli hur pigg som helst efter bara 10-20 minuter, misstaget man skall undvika är att göra som jag gjorde idag att powernapp precis innan man skall lägga sig men det blev så idag bara, för väl lära mig av mina misstag och ni kanske kan lära sig av mitt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0