Handboll & Skola

Idag var det min första träning på två veckor och det kändes verkligen att man har varit borta ett tag, konditionen är inte längre på topp och skotten blir inte dem bästa längre. Verkligen saknat handbollen och det kändes skönt att komma tillbaka till sin vardagliga rutin. Blev väldig glad idag när magnus kom fram till mig och sa
- Gillar din spänts, helt grymt och vilken spelföreståelse etc.
Jag blir glad av att höra beröm och samtidigt ökar ens självförtroende lite oxå. Vilket är bra eftersom min inte vart på topp på sista tiden.

Som jag nämnde tidigare igår så skulle jag ha redovisning i historia och det gick faktiskt väldigt bra, bättre än jag trodde. 

Och att få återse Mr Xx2 tillbaka till skolan var med bra :)
Snart är det dags för kunskaps skidresa och jag längtar.. hovfjället och branäs få se upp för är kommer sofia och louise i backarna och resten av kunskaps gänget !




image4 en bild från Finalen i FSM -06/07



Kommentarer
Postat av: Louise

vi kommer äga i backen :D

2008-02-25 @ 21:22:02
Postat av: sofia

Ja det kommer vi göra hun !

2008-02-25 @ 23:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0