Hejochhopp

NU börjar mitt skrivande på mitt allra första blogginlägg. Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva eller var jag skall börja. Det som vore bäst kanske var ifall jag presenterade mig lite.

Mitt namn är Sofia och är 17 år och bor i sveriges ''framsida'' Göteborg. Min familj består av tre följande medlemar mamma, pappa och min lillebror patrik. Jag är en sport intresserad tjej och spelar själv handboll och har gjort det sen 6 års ålder. Jag har spelat i några olika klubbar som Torslanda, Bjurslätt och Kärra. Just nu har jag återgått till att spela i min modersklubb Torslanda. Jag  har andra intressen oxå som att vara med kompisar, parta, dansa och se tv. De som känner mig vet att jag är galen i tv och film och kollar på det mesta det som går mest just nu på min playlist i VLC är Gossip Girl, OTH, Greys anatomy och andra små serier.
Vad mer kan jag berätta?!
Jag på andra året på gymnsiet och min skola heter Kunskapsgymnasiet och min inrikting är Sam-Sam. Jag är en social, trevlig, ambitös, tjej och bryr mig om min omgivning. Finns alltid där för mina nära och kära. Något annat jag kan berätta är att jag är gluten vilket kanske är onödig fakta  men det är ngt som ligger nära mig och det kommer ni får läsa om jag nu fortsätter att blogga vidare. För er som inte vet vad gluten är så betyder det att man inte kan äta ngt som innehåller vete,corn, råg och havre. 


Jag hade länge tänkt på om jag skulle börja blogga men idag bestämnde jag mig tills slut för att ''givit a try'' och se hur det går. Det fanns några faktor till varför jag inte har börjat blogga tidigare, och dem är att jag inte är så säker på  det ''grammatiska'' när det gäller svenskan. Men kom på att jag vill börja blogga för min egna skull och om svenskan blir dålig för den bli det och om ni eller någon annan vill påpeka på så får väl det bli så. 


image3
Tack och hej leverpastej, En bild från i fredas när vi hade en girls night out/in
S+S = Föralltid p.s jag är den tjejen som sitter ner .

Kommentarer
Postat av: Adam

keep it real dude!

2008-02-24 @ 19:56:15
URL: http://www.imaginemenaked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0