Late phone calls

Nu sitter jag här igen och gör mitt andra inlägg för dagen.
Just nu sitter jag här och väntar på att jag kan får ringa F som jag inte har pratat med sen i fredas det känns som evigheter. Ni kanske undrar varför jag inte ringer han nu?, jo för F. är en ganska poppis och ganska upptagen så man hamnar typ en telefon kö och just nu är ja först i kön för att ringa honom när han väl har slutat prata med Miss Anonym .

Imorgon är det återigen en skoldag och jag ser inte framemot just denna skola dag, vi skall nämligen ha muntlig redovisning i Historian och gillar verkligen inte muntliga redovisngar men får gör det bästa av situationen.

Det ändra roliga med denna skoldag är att jag får träffa Mr Xx2 som jag inte har träffat på uhm två veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0