Litteratur Prov

Idag har jag haft prov i engelska och det gick överlag väldigt bra även där bättre än förväntat :) annars har skolan vart väldigt trög.

men nu skall jag kila i väg på träning uppdaterar lite mer senare:) 


Hej igen, kommit hem från träning, ett jobbigt fyspass blev det med mycket spring och spring men det behövdes  . Fick reda på att jag skulle spela match imorgon att få spela match är det roligaste med handbollen :) , Vi skall spela mot varberg och vi vann sist så vi får väl hoppas på samma sak igen.

Min dag annars har vart bra även fast skolan var tråkig, klasskompisarna gör allt lättare <3


Två dagar kvar till skidresan ! image5
Min outfit som jag hade när jag var severitris på 40 års kalset i lördas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0